Amazon Business wprowadził również szereg aktualizacji do swoich rozwiązań Zarządzania Budżetem i Zakupów Kierowanych. Te technologie są zaprojektowane, aby pomóc dużym klientom biznesowym, w tym międzynarodowym przedsiębiorstwom, uniwersytetom, agencjom rządowym, organizacjom edukacyjnym i sieciom opieki zdrowotnej, uprościć i zmodernizować sposób, w jaki dokonują zakupów zaopatrzenia biznesowego.

„Amazon Business chce zmienić sposób, w jaki firmy dokonują zakupów zaopatrzenia, dzięki naszej niezrównanej ofercie, głębokim rabatom i inteligentnym możliwościom” — powiedziała Shelley Salomon, wiceprezes Amazon Business na całym świecie. „Nie tylko reagujemy na największe wyzwania, które nasi klienci nam przedstawili; wyprzedzamy je dzięki nowym technologiom, aby nasi klienci mogli wykorzystać swoje zasoby do nawigacji w nieoczekiwanych sytuacjach i kontynuować rozwój swojego biznesu.”

Niedawne badania przeprowadzone przez Amazon Business ujawniły, że zespoły zaopatrzeniowe w USA mają trudności z osiągnięciem efektywności w swoich organizacjach, przy czym blisko 49% respondentów wskazuje złożoność systemów i wieloetapowe procesy jako główne przyczyny tego problemu. W rezultacie 95% liderów zaopatrzenia przyznaje, że istnieje potrzeba optymalizacji funkcji zaopatrzenia. Respondenci uważają, że zakupy biznesowe są uciążliwe, skomplikowane i czasochłonne. Zamiast wygodnego, intuicyjnego i spersonalizowanego doświadczenia, zespoły spędzają zbyt dużo czasu na wykonywaniu zadań związanych z przetwarzaniem zamówień, a liderzy widzą ulepszone narzędzia zaopatrzeniowe jako rozwiązanie tego wyzwania.

Aby pomóc w rozwiązaniu tego wyzwania, Amazon Business wprowadził i zaktualizował kilka narzędzi dostępnych dla kupujących biznesowych w Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, w tym:

Amazon Business App Center to nowy punkt kompleksowej obsługi

Klienci biznesowi mogą odkrywać, szybko konfigurować i łączyć swoje konto Amazon Business z ponad 25 aplikacjami zewnętrznymi z całego świata. Rozwiązania w App Center obejmują zintegrowane zakupy, zarządzanie księgowością, zarządzanie wydatkami, zarządzanie zapasami, nagrody i uznania oraz analitykę biznesową. App Center pomaga liderom zaoszczędzić czas i pieniądze poprzez jeden punkt odkrywania, a także eliminując lub redukując potrzebę opracowywania niestandardowego rozwiązania dla ich organizacji.

System Zarządzania Tożsamością Międzydomenową to nowa funkcja, która automatycznie synchronizuje dane użytkowników i grup z dostawcą tożsamości organizacji z ich kontem Amazon Business. Ta funkcja pomaga administratorom spędzać mniej czasu na utrzymaniu i aktualizacji konta Amazon Business.

Zarządzanie Budżetem upraszcza proces ustalania i przeglądania budżetów czasowych w całej organizacji. Teraz klienci biznesowi mogą ustalać progi wydatków i udostępniać kwoty budżetowe kupującym, aby zapobiec nadmiernym wydatkom. Amazon Business wprowadził również nowe sposoby aktywnego zarządzania budżetami przez liderów, w tym śledzenie w czasie rzeczywistym i raporty z użytkowania, powiadomienia o zbliżającym się wygaśnięciu budżetu, zatwierdzenia przed zakupem oraz opcję tworzenia jednego zamówienia zakupu (PO) zamiast wielu, ręcznych zamówień. Te aktualizacje umożliwiają kupującym zaopatrzenie podejmowanie świadomych decyzji zakupowych dla swojej organizacji, jednocześnie zmniejszając ilość czasu, jaki liderzy spędzają na audytowaniu swoich zakupów.

Zakupy Kierowane ułatwiają liderom zarządzanie wydatkami pracowników, kierując kupujących do decyzji zakupowych zgodnych z preferencjami i celami organizacji. Dzięki nowemu paskowi narzędzi, administratorzy kont mogą teraz natychmiast preferować produkty z certyfikatami zrównoważonego rozwoju w programie Climate Pledge Friendly jednym kliknięciem. Liderzy mogą również ograniczać, blokować i wymagać zatwierdzenia dla niektórych kategorii produktów z kwalifikującym się planem Business Prime.

Dzięki łatwym do zrozumienia wizualizacjom, Zakupy Kierowane pomagają liderom zaopatrzenia zaoszczędzić czas na edukowaniu pracowników, jakie przedmioty powinni lub nie powinni kupować.

Zintegrowane Oferty to nowa funkcja, która pomaga klientom biznesowym generować niestandardowe oferty na zamówienia hurtowe Amazon Business, a także od innych dostawców za pośrednictwem platform e-sourcing i e-procurement. Zintegrowane Oferty są idealne dla klientów biznesowych kupujących ponad 1000 przedmiotów lub o wartości przekraczającej 10 000 dol. Po złożeniu wniosku o ofertę, funkcja centralizuje aktywność organizacji związaną z Zapytaniem o Ofertę (RFQ), co ułatwia liderom identyfikację oszczędności kosztów i wybór najbardziej konkurencyjnej oferty.

Łatwiejsze prowadzenie biznesu

Amazon Business upraszcza zakupy biznesowe, oferując to samo łatwe w użyciu doświadczenie, które klienci znają i kochają z Amazon. Od momentu uruchomienia w USA w 2015 roku, Amazon Business umożliwił firmom każdej wielkości korzystanie z niezrównanej oferty, głębokich rabatów i inteligentnych możliwości. Obecnie Amazon generuje około 35 miliardów dolarów rocznej sprzedaży brutto i ma ponad 6 milionów klientów na całym świecie, w tym 96 z Fortune 100, 66 z FTSE 100 i 37 z firm DAX-40. Współpracując blisko z klientami, aby zrozumieć ich wyzwania związane z zakupami biznesowymi, Amazon Business nadal rozwija nowe technologie, które ułatwiają organizacjom i administratorom definiowanie, osiąganie i proaktywne mierzenie postępów w kierunku ich budżetów i celów zakupowych. Amazon Business jest teraz strategicznym partnerem dla firm w 10 krajach, w tym w Kanadzie, Francji, Niemczech, Indiach, Włoszech, Japonii, Meksyku, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

„Jako kierownik ds. zakupów w dużym okręgu szkolnym, wiem aż za dobrze, że nauczyciele nie mają dodatkowego czasu w ciągu dnia na zakup potrzebnych materiałów. Amazon Business ułatwia proces zakupowy, ponieważ nauczyciele są już zaznajomieni z doświadczeniem zakupowym Amazon” — powiedział Greg Long, kierownik ds. zakupów w Seminole County Public Schools. „Jedną z naszych ulubionych funkcji Amazon Business jest Zarządzanie Budżetem. Daje nauczycielom wgląd w nasz budżet, dzięki czemu wiedzą, ile mają do wydania, co ułatwia pozostanie w ramach naszego rocznego budżetu.”